תקציב לעיצוב פנים משרדים?- הרבה פחות ממה שחשבתם!

תקציב לעיצוב פנים משרדים?- הרבה פחות ממה שחשבתם!

עבודה היא חלק מחיינו, עבור רבים מאתנו היא העיקר, הישראלי הממוצע שוהה בסביבת העבודה שלנו לפחות כשליש מהיממה, סביבת עבודה, שמתפקדת נכון יודעת לא רק לתת את המענה הבסיסי לצרכים הפיזיים של השוהה בה, אלא גם את המענה הרגשי, ההוליסטי, שכן עבודה פרודוקטיבית, לא מורכבת רק מזמן ייצור,

אלא גם מזמן השראה ומנוחה. האם ניתן ליצור מרחבי עבודה מעודדים פרודוקטיביות בתקציב קטן? ועל אילו עקרונות כדאי להקפיד?
העיקרון הראשון: כנות ופתיחות
עוד בטרם יושבים ומותחים את המטר הרץ על מנת לבחון את מימדי החלל נדרש להבין את מסגרת התקציב. נקודת ההנחה היא , שמעצבת הפנים תנסה למקסם, ככל הניתן את הנתונים ולהעניק את תמהיל הריהוט, החיפוי והקירוי המיטבי לסביבת העבודה שלך במסגרת התקציב הקיים.
העיקרון השני: התשובה לא נמצאת בסטנדרט
כפי שניתן לראות, בשנים האחרונות, קיימת איזושהי תבנית סטנדרטית, שהכל פועלים על פיה, בין אם מדובר על קיר בריקים, רכישת חדר לאונג' ואולי חיפוי פרקט, שלמעשה לא רק "גומר את התקציב", אלא גם לא ממש נותן מענה לכל הצרכים, ובטח לא לתכנית האדריכלית, התכנון, המקוריות הנדרשת, הפתרונות הגמישים, המותאמים לחלל, כ"כפפה ליד", ימי ליווי לרכישת רהיטים, סידור החלל פיזית, ועוד.
העיקרון השלישי: לבד זה תמיד יקר יותר
לקוחות רבים, מאמינים, שסיבוב בענקיות הריהוט יתנו להם מענה לכל צרכיהם, רכישה של מספר שולחנות, כיסאות, שידות ושטיחים, אך פעמים רבות הפתרון האקונומי נמצא דווקא בנגרות המתואמת אישית, בקשרים העסקיים, שרקמה מעצבת הפנים עם הספקים וביצירת פתרונות, שלא רק ממקסמים את מסגרת התקציב, המרחב והחלל הנתונים, אלא בעיקר נותנים יותר במסגרת התקציב עצמו. מעבר לכך, פרויקט לשדרוג משרד בניהול מעצבת פנים יוצר מערכת של איזונים ובלמים תוך עמידה ברמת השירות הנדרשת.
העיקרון הרביעי: עיצוב בכל תקציב
למעשה, הסברה, שעל מנת לשפץ משרד נדרשים כמה עשרות או מאות אלפים של שקלים היא שגויה מיסודה, ומנותקת מהאופציות הקיימות בשטח. כיום באמצעות חשיבה רוחבית, היכרות עם הספקים השונים, התאמת פתרונות גמישים, צבע נכון והלבשה נכונה של החלל, ניתן ליצור עיצוב סביבה משרדית ברמה גבוהה ואיכותית, גם שמאחוריה עומד תקציב קטן.
צריכים לשפץ בקרוב את המשרד? מתלבטים לגבי האופציות הקיימות? צרו עמי קשר לשיחת ייעוץ ראשונית, ללא התחייבות. מירי אנג'ל- מעצבת פנים: 054-7213581