רעיונות אחסון מקוריים

רעיונות אחסון מקוריים

לרוב בתקופות החגים, בעיקר אם אנחנו מארחים, אנו יכולים לראות כמה הבית שלנו "לא מסודר" בלשון המעטה וכמה סדר יש לעשות בו מעבר לניקיון ה"פסח" השנתי. ישנם כיום בשוק, אינספור רעיונות אחסון מקוריים שגם יפנו

לך מקום רב בבית וגם יהיו יצירתיים ומעניינים.
חג הפסח ידוע גם כזמן לניקיון השנתי היסודי של הבית, חג שלכבודו מנקים את הבית מהיסוד, ומסדרים את כל הארונות והמדפים מחדש. בד"כ זה גם הזמן שמגלים כמה חוסר סדר, וכמה בעיות ניצול נכון של מקומות אחסון נכונה יש בביתכם. רעיונות אחסון מקוריים שיכולים לעזור לכל אחד ואחת בניצול מקום ושטח בכל חלל בבית אם במטבח, בחדרי השרות וחדרי השינה, הם חלק מהיתרונות שמעניקה עבודה עם מעצבת פנים.

דוגמא למספר רעיונות אחסון מקוריים:

אחסון סיכות ראש –סיכות ראש קטנות בשלל עיצובים, הם אחד הפריטים שיותר מתפזרים ברחבי כל בית והולכים לאיבוד בקלות יתר. הפתרון הוא הדבקה של רצועת מגנט על אחת הדלתות או הקירות בבית ובכל עת שמוצאים סיכה שכזאת – להצמיד אותה למגנט עד שיש שורת סיכות מרוכזת והסיכות אינן אובדות.
אחסון תרסיסי ניקוי – תרסיסי ניקוי שונים מפוזרים על פי רוב, בארונית שבקרבת פח האשפה. הפתרון המקובל הוא הכנסה של מוט עץ או מתכת דקים לרוחב הארונית ממש תחת הכיור כך שאפשר יהיה לתלות את התרסיסים אחד ליד השני. באופן זה, הם מסודרים וקלים לשליפה וגם מפנים מקום למוצרים אחרים בתחתית הארונית.
ציפות ומצעים –  בכל פעם שבה מעוניינים להחליף את מערכת הסדינים בחדר השינה מתחילים לחפש את שילובי הציפות למצעים ולעתים מגלים שאחד הפריטים אינו נימצא או בכלל עדיין בכביסה. הפתרון לכך הוא בעת הקיפול "לבנות" סט מכל החלקים יחדיו שמוכנס כולו לאחת הציפות בצורה מקופלת ומסודרת. כך כולם נשמרים יחדיו וחוסכים שטח אחסון וזמן חיפוש בשעת צורך.
חוטי חשמל וטלפוניה – כמה פעמים חיפשת חוט חשמל, חוט טלפון או כבל חשמלי שקשור לטלוויזיה או לשעון כלשהו ונתקלתם במבוך של חוטים השזורים זה בזה, מבזבזים שטח רב וגם דקות ארוכות של פתיחה ושחרור? הפתרון לכך הוא שימוש בקופסאות של דיסקים לצריבה שרבים עשו או עושים בהם שימוש כיום וניתן פשוט לגלול בכל קופסא שכזו חוט או כבל שחשובים לכם ואת כולם לשמור בארונית אחת מסודרת לשליפה מהירה.
אלו הם כמובן רק דוגמאות מעטות של רעיונות אחסון מקוריים ופשוטים שכל אחד ואחת יכולים לעשות בהם שימוש, לחסוך מקום רב, זמן יקר ועוגמת נפש.

רעיונות אחסון מקוריים