על מעצבות ולקוחות

על מעצבות ולקוחות

תהליך של רמונט עשוי להיות מלחיץ, לפתע המקום הכה מוכר ונח ( מתוך הרגל ברוב המקרים) משתנה, או עשוי להשתנות, החשש מעמידה בזמנים או בתקציב, הקושי להיפרד מפריטים שאוהבים, וחוסר הנעימות, הכרוכה בעירוב של אדם זר באורך החיים. בין אם אתם לקוחות, שיודעים בדיוק מה אתם רוצים וצריכים, ובין אם עולם העיצוב בשבילכם הוא ארץ חדשה, תהליך של שיפוץ, ארגון או עיצוב חלל מלווה בחוסר ודאות גבוהה, לאיזו קבוצת לקוחות אתם משתייכים? ואיך תדעו, שבחרתם את המעצבת הנכונה?

הלקוחות שיודעים הכל
הלקוחות שיודעים הכל, מכירים ועוקבים אחר עולם העיצוב העשיר, הם יודעים, שהצבע הנכון לשנת 2018 הוא האולטרה ויולט, הם בוודאי כבר הניחו כרית קטיפה על הכורסה, או אפילו חידשו בעצמם אחת (חובבי עיצוב מגלים גם כישורי מלאכה) בביתם אפשר לראות פרחים, פפיטה ופסים, בתים הלקוחים ממגזין, אך בעיצוב כמו בעיצוב, את השפע הרחב צריך לדעת לחבר. הלקוחות, שיודעים הכל, מכירים רבים מהטרנדים בעולם העיצוב, ונהנים לחוות את החלל שלהם באופנים שונים עלפי תקופה.
אלו הם הלקוחות, שישנו את עיצוב ביתם בהתאם לעונה, הם העוקבים הקבועים של המגזינים בכל פלטפורמה, ביקור בחנויות לריהוט ואבזור הבית הוא בילוי לגיטימי עבורם.
איזו מעצבת תתאים להם?
מעצבת, שתקשיב לסגנון שלהם, ותוכל להציג עבורם חלופות, שנכונות לבית, אליהן הם יוכלו להתחבר. מעצבת, שתכבד את הבחירה שלהם, ותשתף אותם בתהליך.
הלקוחות, שרוצים לשדרג את ערך הנכס שלהם
לקוחות אלו עומדים בפני מכירה של דירה, או השכרה, ויודעים, שיוכלו לשדרג את ערך הנכס שלהם באמצעות שינוי קוסמטי או שינוי תשתיתי (בהתאם לצורך) ברוב המקרים, הלקוחות הם לא אלו, שיחיו בנכס המשופץ, ולא יחוו באופן אישי את תהליך השיפוץ. המרכיב הרגיש עבורם הוא המחיר.
איזו מעצבת תתאים להם?
מעצבת, שתוכל למצוא את החלופות האיכותיות במחיר אטרקטיבי, תבנה עבורם חלל מודרני, אך מספיק חמים, שישדר תחושה של בית ושייכות. היא תבחר בעבורם את פריטי האומנות, הטקסטיל, תעדיף פריטים, שיוכלו לעמוד בפני נזקי הזמן, וישמרו על ערכם וצורתם. ותוכל לתכנן בעבורם את חלל הפנים, כך שהבית ימקסם את הערך הכלכלי שלו.
הלקוחות, שרוצים לשדרג את הנכס שלהם בתקציב קטן
כולנו מכירים בחשיבות של בית וביכולת שלו להעניק לנו תחושה של שייכות וביטחון. וכולנו רוצים לחיות בסביבות מגורים, שנעים לנו להתעורר ולחזור אליה מדי יום.
החדשות הטובות הן, שבשביל לקבל הרגשה טובה בבית, לא נדרש להיפרד מעשרות ואף מאות אלפי שקלים.
הלקוחות, שרוצים לשדרג את הנכס שלהם בתקציב קטן, מבינים ואוהבים עיצוב, ורוצים להפיק יותר מהחלל הנתון שלהם. הם שואבים השראה מהעיצוב הסקנדינבי, מחיי הנוודות המודרנית (עין ערך: נווד דיגיטלי) מחלוקת חלל חכמה, שבה כל פריט מקבל תפקיד כפול, והם רוצים לייצר את החוכמה הזאת בביתם.
איזו מעצבת תתאים להם?
המעצבת, שתוכל לראות יחד איתם את החזון, למצוא עבורם את החלופות, ולהפיק יותר מהחלל שלהם. מעצבת פנים, שתוכל להבין את הצורך החזק ביותר שלהם- לבטא את טעמם ולהביא את האמירה האישית שלהם לחלל. היא לא תכתיב להם ותחליט עבורם- היא תעניק חלופות.
תהליך עיצוב פנים ושדרוג החלל הוא אחד התהליכים המרתקים והמהנים ביותר שיש, ואני מזמינה אתכם ליצור אותו ביחד, לשדרג את איכות החיים, וליהנות מבתים, שמחזירים לכם אהבה ותחושת רוגע ושלווה.
אהבתם? בקרו אותי גם בעמוד הפסייבוק, ושתפו חברים!