עיצוב יוקרתי במחיר של גבס

עיצוב יוקרתי במחיר של גבס

אחד החומרים, האהובים עלי במיוחד, בעיקר כאשר עושים "רמונט" לדירה, הוא הגבס, קל משקל, קל לעבודה, חיתוך ותכנון ומאפשר ליצור מגוון של עיצובים, צורות ומשחקי תאורה במהירות ובמקצועיות.
מהם יתרונותיו של הגבס בעבודות עיצוב הבית? ואילו יישומים ניתן לבצע עמו?
יתרונות עיצוב בגבס
היתרון הראשון- גמישות

הגבס הוא חומר קל משקל, ולא פחות חשוב "קל לאילוף", ניתן לתכנן איתו כמעט הכל, החל מתקרות נמוכות, מקומות נסתרים למתיחת כבלים אלקטרוניים, יצירת אזורי אחסון מובנים, שנטמעים עם הקיר, ויוצרים חיסכון של מקום, וביצוע חיתוכים מדויקים, שמאפשרים לחלום ובגדול!
היתרון השני- מחיר
אין ספק, שזהו יתרון מהותי, כאשר מעוניינים לשפץ נכס כמו משרד או בית פרטי. למעשה, בזכות הגבס, חללים הופכים למודולריים, והעלות משמעותית נמוכה יותר על פני עבודה עם חומרים אחרים.
היתרון השלישי- התאמה לכל חלל
תחום הגבס התפתח רבות בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא לוחות גבס, שמתאימים גם לאזורים חמים במיוחד (הלוחות בגווני האדום) ולוחות המתאימים לסביבות רוויות לחות ורטיבות (הלוחות הירוקים)
היתרון הרביעי- בידוד אקוסטי
גבס ובידוד אקוסטי? בוודאי צירוף הביטויים נשמע לכם מוזר, אך מדובר בבשורה של ממש במיוחד בסביבות עסקיות, או סביבות הנדרשות להפרדה ברורה בין החללים גם בהיבטי הרעש. באמצעות הטמנת חומרי איטום ובידוד כמו קרטונים וקצף סילקוני, לוח הגבס מהווה "חומה שקטה", ומאפשר גם בתקציב קטן ליצור חלל אקוסטי ברמה גבוהה.
היתרון החמישי- מחיצה קלה
פעמים רבות, כאשר הלקוחות שלי מבקשים ליצור יותר שימושים מהחלל המרכזי של הבית, אני פונה לפתרונות של עיצוב בגבס, קל יותר ליצור מחיצות בתצורות ובגבהים שונים ולתחום את החלל.
היתרון השישי – אנשי מקצוע

אנו רואים היום בשוק הבניה והשיפוץ, יותר ויותר אנשי מקצוע מיומנים מאוד בעבודות גבס לכל מטרה.
היתרון השביעי- עיצוב ורסטילי
קיר הגבס, מתנהג כמו קיר מאבן בכל הקשור להיבט העיצוב, ניתן לחפות אותו בצבע, עץ, מדבקות טפט, בריקים, רצועות בטון וכל חיפוי אחר העולה על הדעת וליצור תצורות נפלאות.
ליצירת חלל אוורירי יותר או לשמירה על קשר בין המתחמים השונים במרחב, ניתן לשלב זכוכית בגוונים ובטקסטורות מעניינות.

הגבס הוא חומר גמיש ונגיש, הן בהיבטי המחיר והן בהביטי העיצוב, הוא מתאים גם לחללים רטובים ולחים, וגם לסביבות עבודה חמות, הגבס מהווה פתרון אסתטי במקרה של חיפויים והצורך ביצירת מחיצות. מעבר לבידוד האקוסטי, שהוא מקנה, הוא מאפשר גם עיצוב ורסטילי, ומתנהג, בהיבט זה, בדומה לקיר אבן.

מירי אנג'ל מעצבת סביבות מגורים ישראליות, שמחות שמשקפות יותר מכל את הסיפור האישי והמשפחתי שלכם, לקבלת מדריכים, ורעיונות מעוררי השראה, עקבו אחרי בעמוד הפסייבוק שלי!