מעצבת פנים לעיצוב משרדים, בתים, מסעדות, ומבני ציבור שונים

מעצבת פנים לעיצוב משרדים, בתים, מסעדות, ומבני ציבור

עומדים לפני כניסה לבית שקניתם? למשרד ששכרתם? לכל עסק אחר שאתם עתידים לנהל? יש לכם למי לפנות!

אני מעצבת פנים מנוסה המעניקה תוצאות איכותיות לכל לקוחותיי, ומספקת לכם מבנים באיכות מעולה, על בסיס עיצוב אומנותי ברמה גבוהה.

תכנון המבנה מבחינה חיצונית

אני אבצע עבורכם תכנון ועיצוב של פנים המבנה בהתבסס על נתוני השטח, גודלו, הנופים המקיפים אותו, ותנאים נוספים שתציבו, כך שתקבלו עיצוב מקצועי ומדוייק המתאים לצרכים האישיים שלכם, ולטעמכם האישי, בשיתוף פעולה מלא עם אדריכל המבנה.

תכנון המבנה מבחינה פנימית

במסגרת עבודתי אני מבצעת תכנון פנימי של המבנה: פרצלציה של החדרים, עיצוב החדרים עם אריחים שונים ושימוש בצבע וטקסטורה להגדרת החלל, עיצוב תאורה בכל חדר, הטמעת לוגו העסק במקומות הנכונים, תכנון דלתות וחלונות מעוצבים, כולל התקנים נלווים כמו תריסים, פרגולות ועוד.
בתור מעצבת פנים בתל אביב, אני מספקת את השירות גם ללקוחות רבים בערים הסמוכות, כמו רמת גן, אזור השרון, גבעתיים, שומרון ועוד. השירות שלי משלב את מתווה רצון הלקוח יחד עם האילוצים האדריכליים שחובה לקחתם בחשבון על מנת שניתן יהיה להוציא לפועל את עיצוב הפנים תחת אילוצי הבניה ועל פי התכנון האדריכלי של המבנה כולו.

מתן מענה מדויק לצרכי הלקוח

בכל פרמטר מקצועי, מהמחיר ועד מוצרי הייצור ועלותם אני משתדלת לעשות כל שביכולתי בכדי להוזיל את העלויות מבלי להתפשר על האיכות או לפגום בעיצוב. כמו כן, אני שמה דגש חזק על עיצוב המבנה, ושמירתו בסטנדרטים גבוהים ביותר. הלקוח יגלה שאני עושה את המיטב על מנת לסגור מחיר-סופי לא יקר, וזאת מבלי שרמתו של אף פרמטר יורדת אל מתחת לנדרש. כשלים בטיחותיים ועיצוביים אינם בנמצא בפרויקטים שאותם אני מובילה, והדבר נכון לכל בית עסק בית או דירה. עיצוב פנים במרכז הוא תחום רווי תחרות, וכאן תראו שכל הדרישות שלכם יוכלו להתקיים ועוד הרבה מעבר לכך.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אליי למידע נוסף על עבודתי בתור מעצבת פנים במרכז ועל על מגוון הפרויקטים!