מאמרים

טיפים מקצועיים על בחירת חברת עיצוב פנים

אם גם אתם מעוניינים לגבש לעצמכם מתווה לעיצוב פנים חדש ומחמיא ביותר, להלן מקבץ טיפים מקצועיים לאיתור השירות המבוקש. חשוב לציין כי עיצוב פנים ואדריכלות הם שני נושאים שונים, וכאן אנחנו כבר נכנסים לטיפ הראשון. עד לא מזמן, התפרסמה כתבה בעיתון "הארץ" (1/5/2017 מאת טלי חרותי סובר) שקוראת לנו לשמור מרחק מרשימת ה- "אדריכלים". מדובר במעצבי פנים המזדהים גם כאדריכלים ומציעים שירותי אדריכלות. מעבר לכך שזה אסור על פי חוק, וניתן לבדוק זאת באיגוד האדריכלים, מיותר לציין עד כמה זה מסוכן. אולם גם בתחום עיצוב פנים, אנשים שהם הנדסאים במקרה הטוב מציעים את השירות מבלי שלמדו במכללה או אקדמיה שהכשירה אותם לתפקיד זה. לכן, לפני תחילת עבודת בניה או שיפוץ, יש להבין מה הצורך שלכם ומי איש המקצוע המתאים, האדריכל, ההנדסאי אדריכלות או המעצב פנים..

בקשו לבדוק את תיק העבודות של מעצב הפנים

אם מדובר בפרויקט המצריך בנייה מחדש של אלמנט כלשהו בתוך הבית, בקשו לראות סרטון או תמונות של פרויקט דומה שמתבצע, כולל פירוט של שלביו השונים. אם ניתן, דרך אותו חומר, לתקשר עם הלקוח המצולם, כדאי ביותר לשאול אותו לשביעות רצונו מהשירות אשר קיבל.

ודאו כי המעצב מתאים לתכנון העיצובי שאתם מבקשים ליישם

עיצוב פנים במרכז יכול להסתכם בצביעה מחדש של הבית על פי תכנון ויכול להתפתח גם להרחבת/שינוי ממדי פנים הבית באמצעות עבודות גבס מתוחכמות. ודאו כי המעצב ממנו אתם מזמינים שירות של מעצבת פנים בתל אביב אכן מתמחה גם בתחומים הללו ומציע פתרונות אשר עולים בקנה אחד עם מה שאתם מצפים שיקרה.

בקשו לראות תכנון עיצובי קודם של המעצב

לאחר שראיתם פרויקטים גמורים, בקשו לראות כיצד מנסח המעצב את תכנון העיצוב לפני הביצוע, עם איזה חומרים הוא עובד וכיצד לאתר אותם, לדוגמא מספר גוון של חברה צבע, שם של טקסטורה לקיר וכד'. כך, תוכלו להבטיח כי כאשר תפנו לקבלנים שיבצעו את משימות העיצוב, הם יבינו מה אתם רוצים, יוכלו לקרוא את ההערות של המעצב ולעבוד איתו בשיתוף פעולה נוח, והפרויקט יוכל לצאת לדרך כמתוכנן.

מעצבת פנים מומחית במרכז

אני מעצבת פנים במרכז בעלת מומחיות וניסיון רב בתחום העיצוב פנים. אני מספקת את השירות לעסקים ולבתי אב ברחבי הארץ. אני מעניקה לכם את המקסימום בכל עבודת עיצוב שאני מובילה, ועושה ככל יכולתי, כדי להתאים את התוצאות לדרישות האישיות שלכם, לציפיות שלכם, ולתקציב שלכם.