הזמנת עבודה מטעם מעצבת פנים – טיפים חשובים

הזמנת עבודה מטעם מעצבת פנים

בתור מעצבת פנים  בעלת ניסיון של שנים, אני ממליצה לכם להזמין עבודת עיצוב פנים, ולעשות זאת בצורה יעילה ככל האפשר. במפגש ראשון של בעל בית טרי או בעל עסק העומד לקום, עם מעצבת פנים , לרוב, הלקוחות לא יודעים להגדיר לעצמם או למעצבת כיצד הם מעוניינים שייראה הריצוף, הקירות, הפרצלציה של החדרים, ועוד. לשם כך, הכנתי לכם מקבץ טיפים להתנסחות מקצועית נכונה של רשימת הדרישות כך שכל קולגה שלי, וכמובן אני, נבין בקלות מה בדיוק אתם מחפשים, ונוכל לפעול ליישום העניין.
יצוין כי עיצוב פנים שונה מאדריכלות, ולכן יכולות להיות דרישות שלא תהיינה ברות ביצוע בשל התכנון האדריכלי המגביל של המבנה, אך גם כאן אני אעשה את המקסימום הנדרש בשביל לגרום למבנה להיראות כפי שרציתם גם תחת ההגבלות הקיימות.

טיפ להזמנת ריצוף המבנה

שיש חלק עם חריצי בלטה נקרא טראסו או טֶרַצוֹ. ניתן להזמין טרצ'ו עם עובי שונה של חריצים וגדלים שונים של בלטות. לעומת זאת, אריח שיש מחוספס הוא הגרניט. יש אבן גרניט לשימוש חיצוני, לפטיו ומבואת כניסה לבית, וישנה אבן גרניט לשימוש פנימי כמו פורצלן. במידה ותבקשו לרצף עם גרניט את הבית, אציג בפניכם את כל האפשרויות, הצורות והצבעים האפשריים.

טיפ לעיצוב התקרה

לאחרונה ודאי נתקלתם בתקרות צבעוניות ומעוצבות בבתים של חבריכם, שירות עיצוב זה מבוסס על גבס ובדים צבעוניים לצביעתו. אני אציג לכם עבודות גבס מגוונות שניתן ליישם על התקרה בתוך הבית. עיצוב פנים במרכז היא עבודה בה השירות נדרש לא מעט בשל ביקוש גבוה, ולכן מאד סביר להניח שאתם תזהו בעצמכם חלק מהדגמים שאציג, אבל תמיד יהיו כמה שלא תכירו ושתחשפו אליהם בפעם הראשונה.

טיפ לעיצוב התאורה הביתית

התאורה הביתית צריכה להתאים לחדר מבחינה עיצובית אבל גם להתאים מבחינת חשיפתו לאור טבעי. חדר שכמעט אינו חשוף לאור טבעי יזדקק להרבה יותר אמצעי תאורה מחדר שחשוף אליהם (למשל ממ"ד ללא חלון לעומת ממ"ד עם חלון שהופך לפלטת ברזל, אשר יכול להיות מואר פחות בשל כיוון האוויר אליו הוא חשוף).
מעצבת פנים במרכז אשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלותיכם, וכמובן, אני זמינה להזמנת פרויקטים חדשים, פנו אליי עוד היום ואשמח לעזור!