אקסטרים מייקאובר? כל מה שצריך לדעת על שיפוץ..

אקסטרים מייקאובר? כל מה שצריך לדעת על שיפוץ..

אקסטרים מייקאובר נולד מחלום, מתוך הבנה, שכל אדם מרגיש טוב יותר בסביבת מגורים מאוזנת. אנחנו נמשכים ליופי, ותופשים אותו כ"טוב". השהייה במרחבי מגורים מאוזנים ויפים משפיעה לחיוב על המזג שלנו ומקנה לנו תחושה של שייכות וביטחון,

אך לעיתים דווקא שם בין המעבר מן "הישן" אל "החדש" אנו נאחזים, מתקשים להיפרד, ונשארים עם "חלומות במגרה" מהו תהליך אקסטרים מייקאובר ולמי הוא מתאים?
תהליך המהפך בדירה – אקסטרים מייקאובר
תהליך אקסטרים מייקאובר הוא שיפוץ וחידוש מרחב הפנים בנכס, הוא כולל הגדרה מחודשת של מימדי מרחבי הפנים בחלל והלבשתם. התהליך נמשך בין שבוע לשבועיים, בזמן שדיירי הבית אינם, והוא תוצר של החלומות, השאיפות והצרכים שלהם.
בניגוד לתהליכי עיצוב וארגון מחדש של חללים אחרים, אשר נעשים בשיתוף מלא בתהליך, יציאה מרוכזת לקניות, בחירת הבדים, הטקסטורות, הגוונים השולטים, רמות הגימור של החומרים, התאורה ואריחי החיפוי, כאן התהליך נעשה מתוך הפרשנות האישית של המעצבת, היכרותה עם דיירי הבית, והרצון להביא לידי ביטוי את החלומות והאהבות שלהם במרחב המגורים.
איך מתבצע התהליך?
בדומה לתהליך עיצוב וארגון החלל מחדש, תהליך אקסטרים מייקאובר לבתים בישראל כולל שלושה שלבים:

השלב הראשון: הכרת הצרכים.
זוהי גם נקודת המוצא של הפרויקט, הזמן בו כל דיירי הבית מקבלים את המקום שלהם לשתף, לספר על האהבות שלהם, החלומות שלהם, ואורך החיים האידיאלי שלהם.
זהו השלב בו הילדים יספרו על קבוצת הספורט האהובה עליהם, האוספים שלהם, ותחביבים בשעות הפנאי, ההורים יספרו על הפעילויות, שמסייעות להם להיטען, אמבטיה ארוכה, קריאת ספר, זמן ישיבה ליד האח או לצד הבר, בישול בסביבה מוארת וטובלת בירוק, פעילות אקטיבית ועוד.
זהו הזמן לרקום את החזון ואת הפסיפס, שירכיב אותו. לאחר מכן, מתבצע תהליך אחר, התהליך, שנקרא "מאחורי הקלעים"
מאחורי הקלעים הוא הנגזרת השנייה של השלב הראשון, זה המקום בו המעצבת מנסה להבין את מה שלא נאמר על פני השטח, להבין את מידת ההתאמה בין ההצהרות הפומביות לאורך החיים בפועל, להכיר את הגוונים, שדיירי הבית בוחרים להקיף את עצמם ולהכיר את העולם, שמקיף אותם. זהו חומר הגלם, שייסע לה לאחר מכן לרקום בעבורם את החלום.

השלב השני: שלב התכנון.
מטרת שלב התכנון היא לבחון איך ניתן לממש את החזון במסגרת נתוני התקציב והזמן.
זהו השלב בו מעצבת הפנים יוצרת את הפסיפס המרכיב את מרקם החיים, מאתרת את בעלי המקצוע המתאימים, תרה אחר החומרים, שיצליחו להמחיש את הרעיון באופן אומנותי, ויוצרת את התכנית, שתלווה את ביצוע הפרויקט בפועל. החומרים שנאספו על ידי המעצבת יוגשו ללקוח כמצגת השראה ואוירה אותה ניישם בחלל.

השלב השלישי: שלב הביצוע בפועל.
זהו השלב, המבדיל בין תהליך שיפוץ סטנדרטי של נכס לתהליך שיפוץ בהפתעה. כאן למעשה, דיירי הבית אינם נוכחים, והם שמים את מבטחם ביכולת של המעצבת להביא את הרצונות שלהם לידי מימוש מן הכח אל הפועל. זה הזמן בו המעצבת תפקח על אנשי המקצוע והעבודות המתבצעות בבית, תרכוש את פריטי הריהוט והאבזור הנלווים, תכין את החלל ותסדר אותו מ א' ועד ת'. כך שהשינוי יורגש בכל נקודה בחלל. החל מהכניסה ועד הפריט האחרון בארון הבגדים.
כך שביום בו ישובו הדיירים מחופשה או ממקום המגורים החלופי שלהם, הם יקבלו תוצאה שלמה והומוגנית, שמצליחה לא רק לתת תחושה של התחדשות ושיפור השימוש במרחב אלא משפיעה לחיוב על איכות החיים והיבטיה השונים.

למי מתאים השירות?
היתרונות של השירות מובהקים והופכים אותו כמתאים לכל אלו, שמתקשים לקבל החלטות, עסוקים מאוד בעבודה שלהם, או שאינם מעוניינים להתעמק בעולם העיצוב, אך השירות יכול להתאים גם דווקא לאלה, שקשורים רגשית לבית שלהם ומתקשים לבצע את השינוי כבר זמן רב.
השיפוץ יכול להינתן כהפתעה לבני הזוג, להורים, לסבים ולכל אדם אהוב.
ובנוסף, הוא אידיאלי בטרם מעבר לדירה חדשה, כך שתוכלו לקבל אותה מוכנה בהתאם לצרכים ולאהבות שלכם.
בין שבוע לשבועיים, זה כל מה שנדרש כדי להפוך את מרחב המגורים שלכם למקום חדש ומרענן. לקחת את כל החלומות ולתרגם אותם למרחב מגורים משופר. היתרון המובהק הוא, שאתם לא ממש צריכים להיות שם, אז מי בא לאקסטרים מייקאובר?
צלצלו אלי, ונקבע פגישה
https://business.facebook.com/miriangel.interiordesign/