איך מתחילים תהליך של עיצוב פנים?

איך מתחילים תהליך של עיצוב פנים?

בין אם אתם עוברים לבית חדש, ובין אם אתם רוצים לשדרג את עיצוב הבית הקיים שלכם, כדאי לפנות אל מעצבת מומחית שתבצע עבורכם עיצוב פנים במרכז שיתאים לסגנון האישי שלכם,

לאופי שלכם ושל הבית ולצרכים של בני המשפחה שלכם. תהליך של עיצוב פנים לא מתמקד רק במראה החיצוני של הבית שלכם, אלא גם, ובעיקר, בצרכים שלכם כמשפחה.

מעצבת פנים לא רק תעזור לכם ליצור הרמוניה בבית ולבחור את הרהיטים הנכונים והאקססוריז המשלימים, אלא תסייע לכם להתאים את הבית לצרכים שלכם כך שתוכלו ליהנות מהמגורים בו ולמצוא בו מענה לכל מה שאתם צריכים.
אז איך מתחילים? קראו את המאמר עד תומו ותמצאו את התשובה.

לפני הכל – תכנון

כל עיצוב פנים נכון מתחיל קודם כל בתכנון. לא מתחילים מיד ברכישה של ריהוט או אקססוריז וביקור בחנויות השונות, הדבר רק יבלבל אתכם ועלול לגרום לכם לרכוש מוצרים רבים שאתם בכלל לא צריכים. לכן חייבים להתחיל עם תכנון נכון. שבו עם מעצבת הפנים, הראו לה תמונות השראה שונות שמצאתם ברשת או סגנונות עיצוב שאתם מתחברים אליהם, ספרו לה על הצרכים המשפחתיים שלכם, על הציפיות שלכם ועוד.
בצורה הזו היא תוכל לתכנן את עיצוב הפנים בהתאמה לצרכים שלכם, ותעניק לכם מסמך אפיון והדמיה ממוחשבת המתאימה לכם. לאחר מכן תוכלו לבצע שינויים והתאמות שונות, ורק לאחר שהתכנון מאושר, תוכלו לצאת לדרך.

סבלנות, סבלנות, סבלנות

במיוחד לפני כניסה לבית חדש, התקופה של עיצוב הפנים יכולה להיות תקופה מתסכלת מאוד. רבים מגיעים למצב בו כל מה שהם רוצים הוא להכנס לבית החדש שלהם, אבל במקום זה הם צריכים להמתין לסיום עיצוב הפנים. למרות שמדובר בתקופה מעט לא נוחה, אל תנסו ללחוץ יותר מידי על מעצבת הפנים. כמובן, מראש אל תבחרו מעצבת שנותנת לכם לוחות זמנים ממושכים מידי, אך בתהליך העבודה עצמו אל תנסו להקדים את המאוחר ולהספיק הכל בלחץ רב. המהירות הזו עלולה להוביל לטעויות בעיצוב הפנים שישפיעו עליכם לאחר מכן.